Kunnanvirasto on suljettu helatorstain jälkeisenä perjantaina. Palaamme normaaleihin aukioloaikoihin jälleen maanantaina.
Toivotamme kaikille oikein mukavaa ja rauhallista helatorstain viikonloppua!